FINAL TERRITORIAL CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA TERRES DE L’EBRE 2023

Dijous 27 d’abril va tenir lloc la final territorial Terres de l’Ebre del Certamen de Lectura en Veu Alta 2023 a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa.

Dels quinze centres participants de la Ribera d’Ebre a les semifinals territorials van ser tres els que van passar a la final:

L’alumna de l’Escola Enric Grau i Fontseré de la Categoria Grumets Vermells va ser la guanyadora territorial. Enhorabona!!

Tot l’alumnat ho va fer molt bé! Podeu veure la retransmissió en streaming (cliqueu aquest enllaç) i ho podreu comprovar!

Ara només queda la Festa de la Lectura que tindrà lloc el dia 7 de juny a la Sala Gran del Teatre Nacional de Catalunya. Des d’aquí felicitem a l’alumnat de tots els centres de Catalunya que hi assistirà i molt especialment a l’alumna de la Ribera d’Ebre!

Tan aviat tinguem notícies de la propera edició del CLVA 23-24 us ho farem saber. Us encoratgem a continuar participant!