XIV Concurs Escolar de Vídeos Científics en català X(p)rimenta 2024

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) organitzen el XIV Concurs Escolar de Vídeos Científics en Català X(p)rimenta 2024. Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i enregistrar-lo en vídeo, amb dos objectius: divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius, i aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual.

El termini  clou el dia 15 d’abril de 2024. Més informació al següent enllaç.