Jornades d’Educació Infantil de les Terres de l’Ebre

El dissabte 16 de març s’ha celebrat la XVI Jornada d’Educació Infantil Terres de l’Ebre, sota el títol “Mirada Atenta a l’educació Infantil. Situacions d’aprenentatge al primer i segon cicle d’Educació Infantil”,  al Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

L’escola Enric Grau i Fontseré de Flix, hi ha participat amb les docents Àngela Reverté i Laura Sanclemente, que han estat escollides per presentar la Situació d’Aprenentatge “Per què la llúdriga també viu a casa nostra? Una proposta que integra el context del nostre alumnat amb la Reserva Natural de Sebes i Meandre de Flix des del punt de vista de l’Aprenentatge amb Sentit i el mètode Snoezelen.

Podeu consultar la seva publicació.