XVIII Jornades d’Escola Rural: (RE)VISIÓ DE LA ZER

Les XVIII Jornades d’Escola Rural tindran lloc al museu Terra de l’Espluga de Francolí el 12 i 13 d’abril.
Des del Secretariat d’Escola Rural de Catalunya les han preparat amb molta cura per donar resposta a diferents necessitats detectades:
Per una part, que esdevinguin un punt de trobada per compartir experiències, idees i opinions entre els i les mestres que treballen a les escoles rurals de casa nostra.
Per altra, ser un espai de reflexió i debat per anar construint i millorant les escoles i la seva organització. D’aquí el nom que els hem donat: (RE)VISIÓ DE LA ZER.
En aquest enllaç hi trobareu el programa