X JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA. Convocatòria 2023 i inici fase territorial

Convocats els X Jocs Florals Escolars de Catalunya per aquest any 2023. Consulteu:

• Bases dels X Jocs Floralscliqueu aquí. *Reviseu la novetat de les categories poesia de primària*
  • Bases Categoria H Conte audiovisualcliqueu aquí

Fase territorial:

1. Inscripció amb formulari (enviat per correu electrònic des de CRP Ribera d’Ebre): fins el divendres 3 de març
  2. Entrega treballs alumnat (enviar per correu electrònic a CRP Ribera d’Ebre e3990108@xtec.cat): fins el divendres 21 d’abril

Us recordem els requisits de la presentació dels treballs:

L’extensió no pot ser superior a 3 fulls, amb un màxim de 25 línies per full.
● El tipus i el cos de la lletra han de ser Arial 12.
● El format ha de ser en DIN A4, a una sola cara i a doble espai.

● Hi ha de constar el títol de l’obra, i a dalt, a la dreta, la categoria i el pseudònim.
● És imprescindible que els treballs arribin corregits respecte de l’ortografia, la sintaxi i el vocabulari.
● El conte digital ha de tenir una durada de 4 a 6 minuts. Consulteu les bases específiques d’aquesta modalitat.

RECURSOS
PER TREBALLAR L’ESCRIPTURA
PER TREBALLAR EL CONTE AUDIOVISUAL IL·LUSTRAT
En el bloc Conte audiovisual il·lustrat  podeu trobar una proposta  per a treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres per qualsevol dubte i…animeu-vos a participar!