WEBINARS 3 SUBXARXES XTCD. 21 D’ABRIL (Competència Digital Docent, Coordinació Digital Centre i Estratègia Digital Centre)

Recordem que demà DIJOUS 21 D’ABRIL  tindran lloc els webinars de les tres subxarxes de la XTCD. Us fem una pinzellada del contingut de les sessions i us enllacem les diferents subxarxes.

Data comú a les tres subxarxes: dijous 21 d’abril de 2022

17.30h. Part comú a les 3 subxarxes:  es conversarà amb els alguns dels agents involucrats en la transformació digital dels centres i quins processos i interaccions s’han iniciat amb l’arribada dels mentors. Un membre d’un equip directiu, un coordinador/a digital, un mentor/a digital i un/a referent digital d’un CRP explicaran les seves experiències. (enllaç per accedir-hi)

.18h COMPETÈNCIA DIGITAL DOCENT (CDD)

Contingut #sub-cdd-sessió5 (cliqueu enllaç per accedir a la sessió) Àrea 5 CDD. Empoderament de l’alumnat.

• Àrea 5: Empoderament de l’alumnat
    • Accessibilitat i inclusió
    • Atenció a les diferències personals a l’aprenentatge
    • Compromís actiu de l’alumnat amb el seu propi aprenentatge
  • Ponència: Empoderamiento del alumnado desde el enfoque DUA a càrrec de Mª Milagros Rubio Pulido (GSEEX. Servicio de Tecnologías de la Educación. Consejería de Educación y Empleo. Junta de Extremadura)
  • Experiència de centre

*Sessió territorial de la subxarxa: dimarts 3 de maig a les 17.30h. La confirmarem en una propera publicació*

.18h ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (Enllaç a Nodes Suport EDC)

Contingut #sub-edc-sessió3 (cliqueu enllaç per accedir a la sessió)

En aquesta sessió s’abordaran la definició dels objectius de l’EDC. Per fer-ho, es veuran pautes per seguir els següents passos:

• Analitzar la diagnosi de centre
  • Fer una definició inicial dels objectius
  • Seleccionar els objectius de l’EDC
  • Temporització dels objectius
  • Definir indicadors dels objectius de l’EDC

*Sessió territorial de la subxarxa: dimarts 10 maig a les 12.30h. La confirmarem en una propera publicació*

.18h COORDINACIÓ DIGITAL DE CENTRE (CDC)

Contingut #sub-cdc-sessió3(cliqueu enllaç per accedir a la sessió)

• Novetats sobre els desplegaments d’equips del PEDC.
  • Informacions sobre infraestructures, equips i serveis
  • Suport tècnic a la Coordinació digital
  • Calculadora d’hores de la coordinació i delegació
  • INDIC. Regularització d’equips.
  • Avanços Remedy
  • Perfils Linkat
  • Protocol de reinici de curs (neteja i enrolament d’equips)
  • Certificació de la subxarxa – Participació en el Nus