SEMINARI EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL RIBERA D’EBRE

Durant tot el curs escolar divuit mestres d’educació infantil i cicle inicial de de vuit escoles de la Ribera d’Ebre han dut a terme un seminari de coordinació intercentres, com venen fent des d’uns quants cursos.

Els objectius del seminari són:

• Compartir recursos i experiències del treball a l’aula a l’educació infantil i cicle inicial.
  • Actualitzar les dinàmiques de l’aula.
  • Posar en comú diferents estratègies de seguiment i avaluació de l’alumnat.

Els continguts de treball han estat:

• Bones pràctiques del treball a l’educació infantil i cicle inicial.
  • Organització metodològica i recursos a l’educació infantil i cicle inicial.
  • Avaluació i seguiment de l’alumnat.

Aquest curs han centrat el seu treball en l’àrea de llengua i en l’avaluació. Cadascuna de les participants ha presentat materials que treballen i ha preparat la proposta didàctica que l’acompanya. Tota aquesta feina queda recollida en una fitxa (amb un format prèviament acordat) que conté una fotografia del recurs, nivell, descripció, metodologia, agrupaments, objectius i criteris d’avaluació. El material queda tot recollit a una unitat compartida al Drive.

La valoració del curs ha estat molt positiva per part de totes les participants i la proposta del curs 21-22 és de continuïtat. En aquest moment estan treballant en la proposta dels temes a treballar el curs vinent.

Des d’aquí animem a tot el personal docent d’educació infantil de les escoles de la nostra comarca a formar-ne part del seminari. L’aprenentatge entre iguals, compartir recursos i fer xarxa és molt enriquidor!

1. Shenia

Hola bona tarda, sóc una alumna de 2nBAT de l’institut de Flix i faig el TDR de com treballen les emocions a la primària i voldria saber com ho fan a les escoles de Riba-Roja d’Ebre i de la Palma d’Ebre.
    Moltes gràcies!!!

1. SE Autor de l'article

Hola! Pots trucar-nos al telèfon del CRP o pots contactar directament amb les escoles. Estarem encantades de poder-te ajudar! Moltes gràcies pel teu comentari.