RECURSOS D’AULA SOBRE PROTECCIÓ DADES #CompetènciaDigitalAlumnat

Recursos d’aula per treballar la competència digital de l’alumnat que ens ofereix l’Autoritat Catalana de Protecció de dades (cliqueu enllaç per accedir).

• Càpsules informatives sobre protecció de dades: vídeos per conèixer com es tracten les dades o qui se n’encarrega, entre altres (dades personals, dades biomètriques, drets a la protecció de dades,…).
  • Joc Nik i Data: joc interactiu per per conèixer com ens podem moure per Internet sense tenir problemes, com hem de preservar les nostres dades personals i com respectar la resta de condicions que estableix la Llei.
  • Cibertrucs. Internet Segura: Recull de CiberTrucs bàsics i avançats que es poden traslladar a l’aula. En tots els casos, van acompanyats de propostes de treball per consolidar els coneixements i treballar-los en format col·lectiu.

Podeu accedir a les nostres publicacions sobre protecció de dades i ciberseguretat clicant…aquí

*imatge propietat de l’ACPD