RECURS COEDUCATIU DE SENSIBILITZACIÓ PER DESEMMASCARAR LA VIOLÈNCIA MASCLISTA I ELS ESTEREOTIPS DE GÈNERE #divendrescoeducatiu

Mòduls de formació dins de la secció Projecte de Convivència de l’XTEC (cliqueu l’enllaç). Estan organitzats en quatre àmbits i cada mòdul disposa de guia docent i dossier per l’alumnat:

• Aproximació a la coeducació i la igualtat de gènere.
  • Construcció de models alternatius de masculinitat i feminitat.
  • Relacions afectives i sexuals saludables
  • Tolerància zero a la violència masclista i relacions abusives

A més a més, per poder aprofundir  disposeu de la sèrie de vídeos “La Júlia a l’escola” de prevenció de la violència masclista que tenen com a objectiu ser una eina de sensibilització per desemmascarar la violència masclista i com els estereotips de gènere estan molt presents a la societat.

•  8 càpsules en que la protagonista, la Júlia reflexiona sobre les situacions de violència masclista que s’hi va trobant al llarg de la seva infantesa i adolescència.
  • Cada sèrie de vídeos va acompanyada d’una guia didàctica.
  • Cada temàtica porta a altres recursos per complementar.

Recordem que podeu accedir a totes les nostres publicacions sobre prevenció de violències…clicant aquí.

#divendrescoeducatiu a Twitter