PSICO WOMAN. Recurs sobre el mites relacionats amb l’afectivitat i sexualitat #divendrescoeducatiu

VídeoAmor, rayadas y límites”, de PsicoWoman (Isabel Duque, piscòloga i sexòloga). Recurs adreçat a secundària.

Aquesta proposta parla de mites relacionats amb l’afectivitat-sexualitat a partir de consultes reals d’adolescents. Pot servir per introduir el tema i treballar habilitats com l’autoestima i el control intern, el maneig de les emocions i els sentiments, l’empatia, la presa de decisions o el pensament crític. La proposta inclou unes preguntes per iniciar el debat amb l’alumnat.

El projecte Psico Woman va ser premiat a la categoria de Comunicació en els premis d’emprenedoria a nivell d’Andalusia el 2016 i al 2018 va rebre el premi Clara Campoamor.

Disposeu més recursos sobre els mites de l’amor romàntic al nostre Nodes:

• Desmuntem els mites sobre l’amor romàntic. Recursos: Recull de recursos que ens ajudaran a treballar el concepte de l’amor romàntic, un dels conceptes més importants a tenir en compte a l’hora de treballar la prevenció de violències masclistes. Està elaborat per enTàndem, projecte de mentoria social i educativa.
  • Curt “Querernos bien” : Curt sobre la violència de gènere entre adolescents. Recurs que deixa molt clar que la violència masclista està present entre els nostres adolescents i, per tant, qualsevol noi pot exercir-la i qualsevol noia patir-la. Destaca la importància de que treballar-la a l’escola i a l’institut redueix la possibilitat d’exercir-la i de patir-la pel fet d’haver après a detectar com és als inicis i a aprendre a refusar-la.

#divendrescoeducatiu #coeducació

*imatge propietat de PsicoWoman