PROJECTE ORENETES.CAT A L’ESCOLA MARCEL·LÍ DOMINGO DE TIVISSA

L’Escola Marcel·lí Domingo de Tivissa ha dut a terme el projecte Orenetes.cat amb l’alumnat de cicle mitjà de primària. El projecte és un estudi sobre l’estat de la població de l’oreneta cuablanca (Delichon urbicuma) a Catalunya que té per objectiu sensibilitzar del valor del patrimoni natural de l’entorn immediat, animar a la participació social en l’observació de la natura i incentivar el respecte per les aus. El centre havia participat anteriorment i ha tornat a fer-ho després del confinament.

Cliqueu a l’enllaç per conèixer tot el que van realitzar i les dades que han recollit de la població de Tivissa...aquí