PROJECTE APADRINEM LA ROMÀNICA DE LA PALMA D’EBRE A L’ARC

A l’espai web ARC del Cesire podeu trobar publicat el projecte Apadrinem el nostre patrimoni que va realitzar l’Escola 1 d’Abril de La Palma d’Ebre amb la seva esglèsia La Romànica.
És el resultat del treball cooperatiu de l’alumnat de CM i CS (fem un petit extracte):
  • Aproximació històrica a l’edat mitjana i a l’art romànic,
  • Taller d’arquitectura (CdA Císter)
  • Elaboració d’una guia de camp, explicació de l’element apadrinat a la població (visita guiada)
  • Difusió a les escoles del territori
  • Publicació del treballat a diferents medis de comunicació família-entorn
  • Recull dels diferents usos al llarg de la història
  • Georeferenciació
Podeu accedir a tota la descripció detallada…aquí
Aquest projecte ha estat reconegut com a pràctica educativa de referència per part del Departament d’Educació. Enhorabona per aquest reconeixement!
Podreu trobar l’element apadrinat a la secció de Apadrinem/Elements apadrinats si aneu a Servei Territorial Terres de l’Ebre/Servei Educatiu Ribera d’Ebre.