PROGRAMA FORMATIU PREVENCIÓ VIOLÈNCIA MASCLISTA #divendrescoeducatiu

Proposta educativa formativa que ens ofereix el Departament d’Educació per la prevenció de la violència masclista que parteix del projecte de convivència.

Aquest programa formatiu de prevenció de la violència masclista consta de formació per a docents, per l’alumnat de cicle superior d’Educació Primària i alumnat de 3r i 4t d’ESO i formació per les famílies. Els materials han estat elaborats amb la col·laboració d’entitats expertes en prevenció de la violència masclista: CoeducaAcció i Fundació Aroa.

ACCÉS AL PROGRAMA (cliqueu enllaç).

Està dividit en tres sectors: PRIMÀRIA, SECUNDÀRIA I FAMÍLIES. Cada sector treballa quatre mòduls i cada mòdul disposa del dossier per l’alumnat i la guia docent o per famílies.

• Aproximació a la coeducació i l’equitat de gènere
  • Construcció de models alternatius de masculinitat feminitat
  • Relacions afectives i sexuals saludables
  • Tolerància zero a la violència masclista i relacions abusives