PROGRAMA “Dents fortes i sanes”

L’Agència de la Salut pública de Catalunya reprèn el programa  Dents Fortes i Sanes (prevenció de la càries dental) aquest curs escolar 2020-2021.

El programa va adreçat exclusivament a l’alumnat de 1r de Primària i es centra en potenciar el raspallat de les dents com un hàbit de salut bucodental essencial. Amb aquest objectiu, es subministrarà, als infants de les escoles que ho sol·licitin, un estoig d’higiene dental que conté un raspall i un tub de pasta de dents fluorada.

Les escoles que estiguin interessades a participar en aquest programa i a rebre l’estoig d’higiene oral cal que ho sol·licitin a través del seu ajuntament, fins al 30 d’octubre.

Informació del programa:  www.gencat.cat/salut/salutbucodental

Document informatiu…aquí

Accés al vídeo educatiu…aquí

Per a qualsevol aclariment, podeu contactar amb el Servei de Promoció de la Salut al Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre (promocio.tarragona@gencat.cat)