PRESENTACIÓ DEL MANUAL DE PRIMERS AUXILIS PER ESCOLES I INSTITUTS DE LES TERRES DE L’EBRE

Des de dijous 24 de gener els centres educatius de les Terres de l’Ebre disposen d’un manual de primers auxilis per poder actuar correctament davant situacions d’emergència.

La presentació del manual es va realitzar a als SSTT d’Educació a les Terres de l’Ebre i va anar a càrrec de la directora Territorial d’Educació Sra. Montserrat Perelló, la directora Territorial de Salut Sra, Mar Lleixà i la referent territorial del programa Salut i Escola Sra. Sònia Ponce.

El dossier és de petit format, amb petites fitxes ordenades alfabèticament. Properament també estarà disponible en format electrònic.