Commemoració Dia de la Pau i Centenari Julio Antonio

PROPOSTA DE XERRADA-TALLER A CENTRE sobre JULIO ANTONIO ,
per a alumnes d’ESO i grans de primària:
Aquest any se celebra  el centenari de la mort de l’escultor Julio Antonio.
A partir de la postal que va realitzar en el marc de la signatura del “Manifiesto de los intelectuales españoles en 1915 y su participación en la edición de la Postal de la Paz” es pot emmarcar la celebració del dia de la pau i la no violència- DENIP.
Des de llengua, plàstica i/o des del Dep. de Socials per als centres de secundària i a cicle superior per als centres de primària,
la nostra companya  Loreto Meix s’ofereix per a fer una xerrada als alumnes sobre l’obra i la vida de Julio Antonio (Adaptant-se als grups on s’adreci).
La proposta podria anar acompanyada d’un taller creatiu posterior a càrrec de cada centre.