PREMI SAMBORI 2022

El Premi Sambori incorpora novetats: un nou format i diferents modalitats de participació. Queda tot recollit a MOSTRA SAMBORI ÒMNIUM, projecte que vol facilitar “un impuls a la cultura com a eina de transformació social i una base sobre la qual treballar de forma conjunta i transversal la generació d’oportunitats educatives” .

Des de la territorial Òmnium Terres de l’Ebre es manté el premi de narrativa escolar, Tastets.

Us animem a participar-hi!
✏ Formulari d’entregahttps://ja.cat/tastets22
De les bases, destaquem:
  • 6 categories:

Cicle inicial de primària (1r i 2n).
Cicle mitjà de primària (3r i 4t).
Cicle superior de primària (5è i 6è).
Primer cicle de secundària (1r i 2n d’ESO).
Segon cicle de secundària (3r i 4t d’ESO).
Batxillerat i cicles formatius.

• Procediment d’entrega de treballs serà: Cada centre educatiu recollirà els treballs del seu alumnat. El nombre total de treballs realitzats s’indicarà en el formulari. El professorat del centre en seleccionarà, com a màxim, 3 de cada categoria. Una sola redacció per persona.
  • Data límit de lliurament serà el dimecres 2 de febrer de 2022.
  • El Premi consta d’una sola fase en l’àmbit territorial de les Terres de l’Ebre. L’acte de lliurament del Premi està previst que sigui durant el mes d’abril de 2022.