Al núm.409 de la revista pedagògica PERSPECTIVA ESCOLAR trobareu un monogràfic sobre l’ús del MÒBIL A L’AULA
- Xarxes socials digitals a l’aula,una oportunitat educativa? (Loida Perich, Marta Masoliver, Olga Armengol, Carmina Pinya) En aquest article trobareu informació sobre què és una xarxa social, per què utilitzar-les a l’escola, educar en un bon ús i propostes de futur.
- Desenvolupar l’ús educatiu dels dispositius tecnològics: el Pla Mòbils.Edu (Mar Camacho, Ana Albalat, Estel Marín)
- Potencial addictiu de l’ús del telèfon mòbil (Xavier Carbonell)
- A quina edat ha de tenir el primer telèfon mòbil, el meu fill? (Marc Masip Montaner)
- Xarxes socials digitals, les incorporem al treball d’aula? (Loida Perich, Marta Masoliver, Olga Armengol, Carmina Pinya)
- Més enllà d’un codi de colors…Un plantejament pedagògic per regular l’ús dels mòbils a les aules de secundària (Institut Joaquima Pla i Farreras de Sant Cugat del Vallès)
- Seduïts pels mòbils: recursos educatius i orientacions pedagògiques del seu ús a l’escola i a l’aula (Miquel Àngel Prats)
- Les tecnologies de la informació i la comunicació com a eines personalitzades, habilitadores i compensadores en educació infantil (Francesc Mena Bergeball)