PERSPECTIVA ESCOLAR NÚM.409: Monogràfic EL MÒBIL A L’AULA

Al núm.409 de la revista pedagògica PERSPECTIVA ESCOLAR trobareu un monogràfic sobre l’ús del MÒBIL A L’AULA

• Xarxes socials digitals a l’aula,una oportunitat educativa? (Loida Perich, Marta Masoliver, Olga Armengol, Carmina Pinya) En aquest article trobareu informació sobre què és una xarxa social, per què utilitzar-les a l’escola, educar en un bon ús i propostes de futur.
  • Desenvolupar l’ús educatiu dels dispositius tecnològics: el Pla Mòbils.Edu (Mar Camacho, Ana Albalat, Estel Marín)
  • Potencial addictiu de l’ús del telèfon mòbil (Xavier Carbonell)
  • A quina edat ha de tenir el primer telèfon mòbil, el meu fill? (Marc Masip Montaner)
  • Xarxes socials digitals, les incorporem al treball d’aula? (Loida Perich, Marta Masoliver, Olga Armengol, Carmina Pinya)