Oferta formativa territorial COEDUCA’T: Coeduca’t amb el currículum i Coeduca’t al centre

Previstes dues activitats territorials en format virtual (Terres de l’Ebre) de formació del programa Coeduca’t. Inscripció fins el 15 de gener.

Codi 8000320519  Coeduca’t amb el currículum (enllaç inscripció i tota la informació de l’activitat). Adreçada a referents de coeducació dels centres i equips docents que vulguin crear comissió de centre per iniciar pràctiques coeducatives o bé a centres que ja les estiguin duent a terme. Es prioritzaran aquells centres dels quals assisteixin a la formació més d’una persona.

Dia de la setmana previst: dilluns a les 17:30h (consulteu dates calendari formació).
Objectius de la formació:

• Conèixer el concepte de coeducació i perspectiva de gènere en l’actualitat, el seu marc legal i la seva acció educativa transversal a través del currículum.
  • Aprofundir sobre les causes i efectes dels estereotips sexistes i la seva incidència en l’àmbit educatiu.
  • Facilitar eines i recursos pedagògics per a treballar l’educació sexual i afectiva, la perspectiva de gènere i la coeducació
  • Repensar la pròpia pràctica coeducativa amb perspectiva de gènere.

Codi 8000330519 Coeduca’t al centre (enllaç inscripció i tota la informació de l’activitat). Adreçada a docents que compleixin aquests requisits:  mínim de dues persones assistents i un màxim de quatre del mateix centre. Mínim una de les persones assistents del centre ha d’haver fet la formació “Coeduca’t amb el currículum” o acreditar formació en coeducació. L’equip directiu ha d’estar informat i donar espais de treball i coordinació.

Dia de la setmana i horari previst: dilluns a les 17:30h(consulteu dates calendari formació).
Objectius de la formació:

• Incorporar un PLA D’INTERVENCIÓ contextualitzat a la realitat de cada centre.
  • Compartir experiències per implementar propostes coeducadores al centre.
  • Reflexionar sobre el concepte de coeducació i perspectiva de gènere en l’actualitat i en la seva acció educativa transversal a través del currículum.
  • Descobrir eines i recursos pedagògics per a treballar l’educació sexual.
  • Treballar la perspectiva de gènere i la coeducació i repensar la pròpia pràctica coeducadora amb perspectiva de gènere.
  • Aprofundir en el concepte d’Interseccionalitat i les seves repercussions a l’escola.
  • Conèixer i reflexionar sobre l’acompanyament a l’alumnat transgènere.