Novetats revistes GUIX

Tenim  a la vostra disposició els quatre últims números de la revista GUIX de l’Editorial Graó:

• GUIX núm. 470: Monogràfic dedicat a la responsabilitat social, el lideratge i el compromís. Altres temes: recerca de les pautes DUA, lectura i escriptura a cicle inicial i les ràtios escolars.
  • GUIX núm. 471: Monogràfic dedicat a la recerca científica a l’aula de primària. Altres temes: escola inclusiva, avaluació inclusiva, Aprenentatge Servei a distància (Roser Batlle) i experiència amb una capsa d’aprenentatge antiestereotips.
  • GUIX núm. 472: Monogràfic dedicat als Instituts Escola. Altres temes: el pas de l’escola a l’institut, la recerca educativa, un projecte de ciutadania crítica a l’aula, les xarxes educatives i la Matefactoria.
  • GUIX núm. 473: Monogràfic dedicat la Pedagogia de la vida, la mort i el dol a l’escola. Altres temes: estacions d’aprenentatge a primària, el projecte plurilingüe i intercultural d’escola, ensenyament multinivell i la proposta de creació d’un espai lector.