MOU-TE I MENJA BÉ! Presentació guia sobre alimentació saludable en la pràctica esportiva

Presentació del document Mou-te i Menja bé!, una guia elaborada a  partir de les 20 preguntes més freqüents relacionades amb l’alimentació i la hidratació durant la pràctica física i esportiva en la infància i l’adolescència.

Data i hora: 21 de març de 16h a 17:30h

Enllaç a la inscripcióaquí

La guia i la sessió s’adrecen als i a les professionals de l’activitat física, esportiva i de lleure que estan a càrrec d’infants i joves en diferents entorns (escolar, extraescolar, clubs esportius, etc.). La guia respon  a les qüestions més freqüents plantejades pels propis professionals i ofereix un seguit de consells per donar-hi una bona resposta i així desmuntar certs mites sobre l’alimentació i l’activitat física.

Aquesta guia i la sessió s’han treballat conjuntament entre l’Institut Barcelona Esports de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència de Salut Pública de Catalunya.