L’ESCOLA LLUÍS VIÑAS A LA MOSTRA DE TEATRE 2022

L’Escola Lluís Viñas de Móra d’Ebre participa a la XXXVI Mostra de Teatre Escolar de la Ribera d’Ebre en format virtual amb l’obra de teatre:

Títol de l’obra i enllaç: El Circ Felicitat al Lluís Viñas

• Actors i actrius:  90 xiquets i xiquetes d’I5 i 6è de primària
  • Mestres coordinadores: Sílvia M., Bea S., Miguel E., M. José P., Esther G., Sara M. i Montse B.
  • Sinopsi: la felicitat arriba a l’Escola Lluís Viñas de la mà d’un circ

Us convidem a ser espectadors i espectadores de la seva obra! Cliqueu l’enllaç del títol per veure-la!

1. 4t A

A la classe de 4t A ens ha agradat molt el teatre fet pels nostres companys. Alguns dels actors i actrius es podrien dedicar al circ de veritat! Enhorabona companys i companyes!

2. 2n.A

A la classe de 2n.A del Lluis Viñas hem trobat l’obra molt divertida. Ens ha fet gràcia perquè surten germans i germanes d’alguns nens i nenes de la classe. Ho heu fet molt bé!!!!
    FELICITATS!!!!

3. 2n.A

A la classe de 2n.A hem trobat l’obra molt divertida. Ens ha fet gràcia perquè sortien germans i germanes de nens i nenes de la nostra classe. Ho heu fet molt bé!!!
    FELICITATS!!!

4. Isabel Tena

Els petits de l’escola (la classe de I3-B) ens hem motivat molt amb el teatre, hem ballat i imitat les postures de les “piràmides humanes”. Enhorabona companys i companyes!

5. Escola Lluís Viñas i Viñoles

Els més petits de l’escola d’I3A, hem gaudit amb la música i l’espectacle realitzat pels nostres companys/es. Felicitats a tots/es! Ho heu fet molt bé i ens ha agradat molt! Gràcies!