XXXVI MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR DE LA RIBERA D’EBRE. Cartell i programació

Compartim amb vosaltres el cartell i el programa de la XXXVI Mostra de Teatre Infantil i Juvenil Ribera d’Ebre que curs rere curs venim organitzant amb el suport de la Diputació de Tarragona. El dibuix del cartell de l’edició d’aquest curs 21-22 ha estat elaborat per un alumne de l’Escola el Sarrí de Bellmunt del Priorat.

Aquest curs tornem a organitzar la Mostra de Teatre en format virtual i són onze els centres participants que estan treballant el teatre a l’escola.

Per realitzar la Mostra de Teatre Virtual els centres heu de facilitar al CRP els enllaços de la vostra web on teniu publicada l’obra o reportatge teatral de la vostra obra a la vostra web.

Anirem actualitzant cartellera amb totes els obres publicades i que podreu consultar des de l’etiqueta MOSTRA DE TEATRE 2022 dins la nostra web, ja estem a la 36ena Mostra de Teatre Escolar de la Ribera.

Moltes gràcies per la vostra participació.

Tenim quinze dies per compartir les obres i publicar-les.

Endavant amb el teatre a l’escola!