JORNADA TRANSFORMACIÓ DIGITAL CENTRES 1 de juliol

Jornada virtual de cloenda del projecte de Transformació Digital amb presentació d’experiències didàctiques dels centres de la tercera onada. Les experiències que es presentaran són propostes transversals, de diversa temàtica i van adreçades a EI, primària i secundària. Inclouen des de la incidència de la transformació digital a tot el centre, a experiències concretes.

Data i horari: dijous 1 de juliol, de 17h a 18h

Accés detallat al programa de la jornada...aquí

• Benvinguda
  • Projecte de Transformació Digital de Centre. Acreditació com a PIN
  • Experiència: Usos del panell digital a Educació Infantil
  • Experiència: La transformació digital a un centre educatiu
  • Experiència: Projectes transversals a Educació Secundària
  • Presentació de projectes de centres al Nodes
  • Tancament de la jornada

Enllaç d’emissió: https://www.youtube.com/watch?v=82RW2RD1m94

A la nostra comarca comptem amb tres centres que formen part del projecte de Transformació Digital: Escola Enric Grau i Fontseré de Flix, Escola Sant Miquel d’Ascó i IE 3 d’Abril de Móra la Nova.