IV EDICIÓ PREMIS FUNDACIÓ ENDESA ECOINNOVACIÓ EDUCATIVA 2019-2020

Oberta la convocatòria de la quarta edició dels PREMIS FUNDACIÓ ENDESA ECOINNOVACIÓ EDUCATIVA 2019-2020. L’objectiu d’aquests premis és potenciar i fer visibles les bones pràctiques que es realitzen als centres educatius al voltant de la temàtica i pràctica ambiental, concretament les enfocades a la preservació i cura del nostre entorn.

Bases de la convocatòria…aquí

Últim dia per registrar-se (introducció de dades bàsiques), 20 de desembre de 2019…aquí

Termini per presentar els projectes…17 d’abril de 2020.

Podeu consultar la informació completa…aquí

Hi ha 3 categories:

• Categoria 1, es planteja una pregunta: Què és per a tu la natura?. Es poden presentar projectes orientats a millorar la competència científica dels alumnes a través del contacte directe amb el medi ambient o desenvolupin una investigació innovadora. (ESO, BAT, CFGM)
  • Categoria 2 titulada La meva solució creativa a un problema mediambiental planteja un repte als alumnes: que presentin una solució innovadora i original a un problema ecològic o mediambiental. (ESO, BAT, CFGM)
  • Categoria 3 haurà d’estar implicat tot el centre educatiu. Sota el títol Com milloraries el teu entorn? han de demostrar el seu compromís ecològic al llarg de el temps, transcendint a el centre a través de la cooperació amb altres entitats de l’entorn com empreses o comunitats locals. (PRIMÀRIA,ESO, BAT, CFGM)

La dotació dels Premis per a cadascuna de les tres categories consisteix en un guardó per a cada finalista, difusió nacional del seu projecte i una dotació econòmica per seguir desenvolupant la iniciativa ambiental en cada centre: a la 1a categoria per un valor de 2.000 € cada un, a la 2a categoria per un valor de 2.000 € cada un i a la 3a categoria per un valor de 4.000 €.