III JORNADA FILOSOFIA PER A NENS I NENES “Pandèmia i creativitat: una oportunitat”

L’ICE de la Universitat de Lleida organitza la III Jornada de Filosofia per a nens i nenes sota el títol “Pandèmia i creativitat: una oportunitat” i a càrrec d’ Angélica Sátiro.

L’objectiu de la jornada és reflexionar sobre la importància del desenvolupament de la creativitat en els xiquets i xiquetes de les nostres escoles, aprofitant el moment de pandèmia que estem vivint. Es plantejaran diverses qüestions:

• La pandèmia pot ser una oportunitat?
  • Necessitem ser persones creatives?
  • El confinament va provocar la reflexió?
  • Ara som els mateixos?
  • Cap a on anem?

Podeu accedir al programa…aquí

INSCRIPCIÓ (Codi Activitat 6000380020 III JORNADA DE FILOSOFIA PER A NENS I NENES “PANDÈMIA I CREATIVITAT: UNA OPORTUNITAT”)aquí

1. Sandra Lozano Serrano

Sòc educadora infantil en escola bressol, el món digital amb families i escola amb tot el que estar pasant es important per continuar el aprenentatge tan personal com profesional.