FINAL TERRITORIAL X JOCS FLORALS ESCOLARS 2023. Premis Ribera d’Ebre

Acte de la fase final territorial dels X Jocs Florals Escolars de Catalunya 21-22 a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa, dimarts 30 de maig de 2023.

Les escoles de la Ribera d’Ebre que van passar a la final territorial van ser:

• Escola Les Eres (Rasquera) en les categories A1, B2 i C2.
  • IE 3 d’Abril (Móra la Nova) en les categories A2 i conte audiovisual.
  • Escola Enric Grau i Fontserè (Flix) en les categories B1, B2 i C1.
  • Escola Pàmies (Ginestar) en la categoria B1.
  • Col·legi Santa Teresa (Móra d’Ebre) en les categories B2, C1, F1, F2, G1 i G2.
  • Escola El Verger en la categoria C2.

El treball premiat de la Ribera d’Ebre i que passa a la final nacional és:

• Categoria G1 (prosa, 3r-4t ESO): “Terra, aire, aigua i foc”, pseudònim Ira, Verònica del Col·legi Santa Teresa de Móra d’Ebre.

Moltíssimes felicitats a l’alumna guanyadora! Desitgem que tingui molta sort a la fase final del mes de juny!

Donem l’enhorabona a tot l’alumnat, centres i docents per la feina feta i la seva participació.