Escoles Verdes , butlletí i coordinació territorial

Butlletí Escoles Verdes periòdic on es destaquen experiències de centres, recursos i jornades.

Destaquem del butlletí del mes de novembre :

-recull d’accions de la setmana europea de prevenció de residus, posant el focus en els tèxtils.

recursos per apropar-se al consum responsable i a l’economia circular. Guia del consumidor.

En la sessió de coordinació territorial s’exposen diferents experiències dels centres. Destaquem les aportacions que s’han compartit amb l’enriquiment de les accions:

-Investiguem la ubicació i seguiment de les caixes niu i les caixes d’insectes a l’escola Roc Llop i Convalia de Miravet. Nou projecte de construcció de reg automàtic per a l’hort aromàtic.

-Refugis d’animals abandonats o ferits al poble i control d’animals (ocells, gats, …)Investiguem petjades, cuidem entorns, turisme sostenible al poble en col·laboració amb l’Ajuntament, protectora d’animals,…per a la millora de la biodiversitat.

-El seguiment dels escamots verds a la ZER Font de l’Aiguadí en indicadors a la cartellera verda amb premi d’aula més sostenible elegit per la comissió verda. Projecte de reciclatge, projecte aigua,…