El projecte Erasmus i el projecte Faig a l’Escola Enric Grau i Fontseré

FEM I COMPARTIM, curs 2022-23, sessió virtual , 10 novembre, PFZ Ribera d’Ebre

ESC Enric Grau i Fontseré : El projecte Erasmus i el projecte Faig

A partir d’una necessitat d’aula l’escola va iniciar l’organització de l’Aula multisensorial Snoezelen, amb la formació especialitzada de personal docent del centre i la implicació de tota la comunitat educativa, de les institucions municipals i del teixit empresarial del municipi.

Podeu conèixer l’aula visionant el vídeo que van presentar a la jornada Snoezelen ISNA España 2021 clicant aquest 🔗enllaç . Actualment, han fet un pas més i estan immersos en un projecte Erasmus.

Aquest curs també formen part de la fase de pilotatge del que serà un nou programa d’innovació: 🔗Projecte Faig, del 🔗CESIRE.