CURSOS I CÀPSULES PROGRAMA FORMATIU Pla de les escoles lliures de violència #divendrescoeducatiu

Cursos i càpsules d’aquest semestre del programa formatiu del Pla de les escoles lliures de violència.

Persones destinatàries: docent de primària i secundària, professionals de l’EAP, d’educació social, de treball social i d’integració social.

Inscripció: fins al 17 de gener, però romandran obertes fins que s’omplin les places. Podeu formalitzar la inscripció a través d’aquest enllaç.

• Eines pedagògiques per fer front a les violències masclistes per l’etapa de primària. 5h lectives repartides en dues sessions de 2,5h cadascuna.15 edicions (de març a maig). Horari: 17:00h a 19:30h.
  • Eines pedagògiques per fer front a les violències masclistes per l’etapa de secundària. 5h lectives repartides en dues sessions de 2,5h cadascuna. 25 edicions (de març a maig).Horari: 17:00h a 19:30h.
  • Assetjament escolar: detecció i eines d’intervenció. ed. Primària. 5h lectives en 1 sessió de 3h i 2h de lectures. 5 edicions (de febrer a juliol). Horari: 16:00h a 19:00h. Horari juliol: 9:00h a 12:00h.
  • Assetjament escolar: detecció i eines d’intervenció. ed. Secundària . 5h lectives en 1 sessió de 3h i 2h de lectures. 6 edicions (de febrer a juliol). Horari: 16:00h a 19:00h. Horari juliol: 9:00h a 12:00h
  • Abordatge de les violències masclistes als centres educatius. 20 h lectives repartides en 5 sessions de 3h cadascuna i 5 hores de treball individual. 4 edicions (de febrer a maig). Horari: 16:00h a 19:00h.