Com podem prevenir i detectar l’assetjament escolar?

En aquest especial del Super3, trobareu recursos del Departament d’Educació contra el bullying.

També hi trobareu mòduls formatius elaborats a partir del programa “una mà de contes”.

I recordeu, cada centre ha de gestionar les situacions conflictives tenint en compte els criteris pedagògics del deu projecte educatiu i en el marc de la normativa vigent. Pot comptar també amb el nostre assessorament com a professionals dels serveis educatius i, si escau, de la inspecció d’Educació. En casos particulars complexos o que no es poden resoldre pels canals ordinaris, qualsevol membre de la comunitat educativa pot adreçar-se a la Unitat de Suport a la Convivència Escolar del Departament d’Educació:

• Telèfon: 935516968
  • Adreça electrònica: eif.educació@gencat.cas