COEDUCA’T. NOVA PÀGINA DEL PROJECTE WUNGU. Materials i recursos #divendrescoeducatiu

Materials generats en el marc del projecte de recerca-acció “WUNGU: gènere i diversitat cultural a l’escola”. WUNGU és un projecte coeducatiu amb perspectiva comunitària i diversitat cultural. És un projecte amb materials imprescindibles que se sumen als del programa Coeduca’t i als de Prevenció violències, adreçat a primària i secundària.

Nova pàgina del projecte WUNGU dins del bloc Coeduca’t. Hi trobareu:

• Presentació del projecte en la que hi consta la informació més rellevant
  • Informe de recerca sobre gènere i cultura als centres educatius. Presenta els resultats de la fase de recerca del projecte i proposa idees i recursos per a l’acció. Aquest procés d’investigació és un punt innovador del projecte.
  • Guia d’autodiagnòstic: instrument en format rúbrica per poder realitzar una autodiagnosi al centre en matèria de coeducació. Aquesta diagnosi ja facilita orientacions per realitzar posteriorment.
  • Maleta d’activitats: 33 activitats per promoure la coeducació als diferents espais i temps escolars i amb la implicació del conjunt de la comunitat educativa. Les activitats estan relacionades amb els 36 ítems de la rúbrica, per això es recomana haver fet l’autodiagnosi abans d’iniciar-les. Una altra de les recomanacions és que  al centre hagi una persona dinamitzadora. Cada activitat consta de: una presentació, desenvolupament, pistes per seguir avançant i per saber-ne més.
  • Vídeo del projecte. Webinar de la presentació.