CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 2023 – Participació Ribera d’Ebre i final territorial 27/4/23

Participació dels centres de la Ribera d’Ebre a les semifinals del XIX Certamen de Lectura en Veu Alta  als Serveis Territorials d’Educació de Terres de l’Ebre. Tot i la presencialitat de l’acte, totes les semifinals s’han retransmès en streaming pel Canal Youtube TAC TerresEbre (enllaç).

1a Semifinal. Dimecres 15 de març 2023(enllaç retransmissió)

• Escola Sant Miquel (Ascó)
  • Escola Enric Grau i Fontseré (Flix). L’alumna de la categoria Grumets Vermells ha estat guanyadora i passa a la final Territorial.

3a Semifinal Divendres 17 de març 2023 (enllaç retransmissió

• Escola Antoni Nat (Benissanet)
  • Escola Lluís Viñas (Móra d’Ebre)
  • Escola El Verger (Garcia)

4a Semifinal. Dilluns 20 de març de 2023 (enllaç retransmissió)

• Escola Pàmies (Ginestar)
  • Institut Escola 3 d’Abril (Móra la Nova). L’alumna de la categoria Grumets Verds ha estat guanyadora i passa a la final Territorial.
  • Escola Roc Llop i Convalia (Miravet)
  • Escola 1 d’Abril (La Palma d’Ebre)

5a Semifinal. Dimarts 21 de març de 2023 (enllaç retransmissió)

• Col·legi Santa Teresa (Móra d’Ebre). L’alumne de la categoria Corsaris ha estat guanyador i passa a la final Territorial.
  • Institut de Flix (Flix)

6a Semifinal. Dimecres 22 de març de 2023  (enllaç retransmissió)

• Escola El Tormo (La Torre de l’Espanyol)
  • Escola Les Eres (Rasquera)
  • Escola Sant Agustí (Riba-roja d’Ebre). L’alumna de la categoria Grumets Vermells ha estat guanyadora i passa a la final Territorial.
  • Escola Les Eres (Vinebre)

La final territorial Terres de l’Ebre tindrà lloc el 27 d’abril a l’Auditori Felip Pedrell (Tortosa) i es retransmetrà via streaming (cliqueu enllaç). El guanyador o guanyadora de les Terres de l’Ebre participarà en la Festa de la Lectura que tindrà lloc el dia 31 de maig al Teatre Nacional de Catalunya.