25N Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones #divendrescoeducatiu

El 25 de novembre és el dia declarat com a DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES. Una de les accions per prevenir-les és visualitzar-les en l’àmbit educatiu.

Propostes d’activitats a dur a terme als centres educatius, tant a propòsit del 25 de novembre com al llarg del curs:

.Manifest: adapteu-lo al vostre centre (encara no disponible; si cliqueu aquest enllaç podreu veure el de 2021 )

.Programa formatiu de prevenció de la violència masclista

.Propostes lectores coeducatives

.Cinefòrum/ propostes de vídeos, curts i pel·lícules. Destaquem:

.Informe de Save the Children “No és amor”. Ens ajudarà a saber més i conèixer les dinàmiques sobre les violències i rols masclistes entre els adolescents i joves.

Us proposem que difoneu les fotos o vídeos de les vostres actuacions a les xarxes socials amb l’etiqueta #25n #LesEscolesLliuresDeViolències #ProgramaCoeducat

Us recordem que disposeu de totes les nostres publicacions de la categoria COEDUCACIÓ i de les nostres maletes del programa Coeduca’t.

#25n #lesescoleslliuresdeviolencies  #coeducat