UManresa – curs: Acompanyament per a la creació d’un espai de ciències (Educació Infantil)

Des dels Estudis d’Educació Infantil d’UManresa, s’ofereix una nova edició del curs Acompanyament per a la creació d’un espai de ciències, a càrrec de Bianca Mur i Carme Montiel.

La formació serà bàsicament activa i participativa i tindrà com a base el treball compartit, partint de la  visita a  diversos espais de ciència ja creats, LAB 0-6, espai de ciències de l’escola Ítaca de Manresa i espai de ciències de l’escola Valldaura també de Manresa. Entre altres aspectes es donarà una especial importància al que significa per a un cicle generar un espai científic, posant molt d’èmfasis en la periodicitat  d’ús d‘aquest espai, en el concepte que tenim d’infant i en el rol de l’adult que acompanya però que no interfereix en el desenvolupament del pensament de l’infant.

Mes informació…