Premi de l’Hermini – convocatòria oberta

Us fem arribar la informació relativa a la 2a edició del Premi de l’Hermini, impulsat per la Fundació Hermini Tudela, amb l’objectiu de reconèixer i reforçar experiències inclusives vinculades a la salut, la discapacitat i la neurodiversitat en el marc de l’escola ordinària.

Creiem que pot ser una bona oportunitat per visibilitzar i posar en valor la feina que molts centres del territori esteu desenvolupant en favor d’una educació més inclusiva i equitativa.

Qui s’hi pot presentar?
Escoles i instituts de Catalunya amb etapes d’educació infantil, primària i ESO.

Quines experiències es poden presentar?
Intervencions educatives que promoguin entorns d’aprenentatge on la diversitat es visqui com un element enriquidor per a tothom.
Han de ser experiències en curs o realitzades a partir del curs 2022-2023.

Categories i dotació econòmica:

  • Experiències d’aula: 4 premis de 2.000 € (projectes desenvolupats en un grup classe, cicle o etapa).
  • Experiència de centre: 1 premi de 5.000 € (projectes vinculats al projecte educatiu i orientats a consolidar una cultura inclusiva de centre).

Enllaç directe a inscripcions

👉 Inscripcions fins el 12 d’abril: https://herminitudela.org/premi-hermini 

Per a qualsevol dubte o informació addicional:

📩 premis@herminitudela.org
📱 722 787 360

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut