Les Maletes Viladotianes

Proposta pedagògica per als centres educatius

Des del Museu Lo Pardal – Guillem Viladot es presenta la proposta pedagògica:

Les Maletes Viladotianes

Es tracta d’un projecte basat en l’ús de l’art com a eina d’aprenentatge, pensat per despertar la curiositat, la creativitat i el pensament crític de l’alumnat.

Les Maletes Viladotianes són maletes pedagògiques itinerants que arriben al centre educatiu per oferir una experiència participativa.

A través d’una sessió dinamitzada, es connecta l’alumnat amb el llegat poètic, artístic i literari de Guillem Viladot, alhora que se’ls anima a fer les seves pròpies connexions amb el seu entorn i referents culturals.

Cada centre, cada grup, cada experiència és única.

Exemple d’experiència

A l’Escola Jacint Verdaguer, després de participar en l’activitat, l’alumnat va crear un “Poema de la dona”, una obra col·lectiva.

 

 Què s’ofereix?

  • Una activitat artística i participativa al centre
  • Materials pedagògics: les Maletes Viladotianes
  • Proposta adaptable a diferents nivells educatius

Condicions

  • Preu: 100 € + despeses de desplaçament
  • Inclou dinamització i materials

Documentació

Contacte

Ester Català Sendra
📍 Museu Lo Pardal – Guillem Viladot
📞 625 073 037
📧 educaciolopardal@gmail.com

Resten a disposició dels centres per concretar dates, resoldre dubtes o adaptar la proposta a les necessitats.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut