Lliurament de premis del 2n Concurs de vídeos d’experiments científics

El dimecres, 27 de maig de 2015, a les 17.30 h de la tarda, es va fer l’acte de lliurament de premis  del 2n Concurs de vídeos d’experiments científics de la Noguera, a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer.

En aquesta edició s’han presentat 28 vídeos en els quals hi han participat un total de 145 alumnes d’educació infantil, primària, ESO i batxillerat, de diferents centres educatius de la comarca.

Els centres que han participat són: Escola Dos Rius (Camarasa), Escola La Noguera i Escola Mont-roig (Balaguer), Escola Salvador Espriu (Vallfogona de Balaguer), Escola Sol Naixent (Cubells) i Institut Ciutat de Balaguer.

El jurat format per Sara Cabello Ochoa (CRP de la Noguera), Anicet Cossialls (Professor de Física i Química de l’Institut Guindàvols de Lleida), Pilar Prat Alzina (Inspectora d’Ensenyament), Salvador J. Ribas (Director científic del Parc Astronòmic del Montsec) i Carla Vilaseca Vilarasau (Balaguer Televisió), va decidir els vídeos guanyadors d’acord amb el contingut científic, la qualitat del vídeo i l’originalitat dels treballs presentats.

Mercè Plens (Directora del CRP de la Noguera), Pilar Prat (Inspectora d’Ensenyament) i Sònia Valero (Vicepresidenta del Consell Comarcal de la Noguera) van lliurar els diplomes a l’alumnat guanyador i tots els participants. Els grups guanyadors de cada categoria van rebre un premi col·lectiu per a cada grup classe (taller de llançament de cohets, itinerari guiat “Aigua, pedra, blat” centrat en l’estudi del marge esquerre del riu Segre i una visita al Centre d’Observació de l’Univers del Montsec).

Relació d’alumnat premiat:

Categoria A (Educació Infanitl i Cicle Inicial d’Educació Primària)

Bombolles electritzants!

Escola La Noguera (Balaguer)

Professorat responsable: Santi Amores

Alumnat:

(P-5) Tot l’alumnat de la classe dels Planetes (22 alumnes).

Categoria B (Cicle Mitjà i Cicle Superior d’Educació Primària)

The jumping egg

Escola Salvador Espriu (Vallfogona de Balaguer)

Professorat responsable: Èric Berga Sesé

Alumnat:

(2n de Primària) Alexia Giurgiu, Ariadna Herrera Pallisé, Gerard Marín Taribó, Guillem Pallisé Viola, Neil Peruga Terré, Antoni Rúbies Vázquez, Blau Segués Oms.

(3r de Primària) Lorena Alías Cirera, Aritz Buisan Lobo, Dúnia Campabadal Rubió, Laila Laarim Er Reyahhy, Saray Lozano Fernández, Ariadna Marín Galitó, Clàudia Sorribes Balasch, Andreea Stefanutiu, Sergi Terés Mina.

Categoria C (Educació Secundària Obligatòria i Postobligatòria)

Vórtex de fum

Institut Ciutat de Balaguer (Balaguer)

Professorat responsable: Sergi Palou Lamarca

Alumnat: (1r batxillerat) Juanjo Panadés Vàzquez, Albert Planes Seuma, Cristian Lavric.

Enllaç a l’àlbum d’imatges.

Enllaç al vídeo que es va passar durant l’acte que inclou els vídeos guanyadors de les 3 categories.