Lliurament de premis 3r Concurs de vídeos d’experiments científics

El dimecres, 1 de juny de 2016, a les 17.00 h de la tarda, es va fer l’acte de lliurament de premis  del 3r Concurs de vídeos d’experiments científics de la Noguera, a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer.

En aquesta edició s’han presentat 28 vídeos en els quals hi han participat un total de 180 alumnes d’educació infantil, primària, ESO i batxillerat, de diferents centres educatius de la comarca.

Els centres que han participat són: Escola Àngel Guimerà, Escola La Noguera i Escola Mont-roig (Balaguer), Escola La Ràpita, Escola Salvador Espriu (Vallfogona de Balaguer), Escola Pia Balaguer i Institut Ciutat de Balaguer.

El jurat format per Sara Cabello Ochoa (CRP de la Noguera), Anicet Cossialls (Professor de Física i Química de l’Institut Guindàvols de Lleida), Alba Castellà Anglarill (Inspectora d’Ensenyament), Salvador J. Ribas (Director científic del Parc Astronòmic del Montsec) i Carla Vilaseca Vilarasau (Balaguer Televisió), va decidir els vídeos guanyadors d’acord amb el contingut científic, la qualitat del vídeo i l’originalitat dels treballs presentats.

Mercè Plens (Directora del CRP de la Noguera), Alba Castellà (Inspectora d’Ensenyament) i Concepció Canyadell (Presidenta del Consell Comarcal de la Noguera) van lliurar els diplomes a l’alumnat guanyador i a tots els participants. Els grups guanyadors de cada categoria van rebre premis relacionats amb el món de les ciències.

Relació d’alumnat premiat:

Categoria A (Educació Infanitl i Cicle Inicial d’Educació Primària)

Fem uns pulmons.

Escola Mont-roig (Balaguer)

Professorat responsable: Núria Griñó Solé

Alumnat: Tota la classe de P-5 de Les llaminadures (25 alumnes). Chaymae Al Jarroudi, Abril Aznar Garret, Arnau Barea Medialdea, Mohamed Amine Boutankhar, Olivia Buendía López de María, Ariadna Cases Barra, Si Hong Chen, Marc Córdoba Giralt, Lluc Del Barrio Balasch, Sara El Moudni, Oriol Feliu Bertran, Aina Ferran Piniés, Eloi Giralt Pons, Alan Guevara Villada, Xènia Jiménez Vélez, Jordi Antonio Linares Tisoy, Tula Llena Vilalta, Sara Mayals Molina, Nashira Ojeda Ortega, Jan Daniel Paüls Borràs, Martí Pedra Roldan, Iker Pérez Gordo, Àlex Pijuan Rodríguez, Xènia Rodenas Castaño, Paula Segura Prieto.

Categoria B (Cicle Mitjà i Cicle Superior d’Educació Primària)

La bombeta

Escola Mont-roig (Balaguer)

Professorat responsable: Anna Satorra

Alumnat:  (5 alumnes de 6è de Primària de la classe de La recta final) Habiba Aouichi, Jan Burgués, Adrià Farré, Albert Marcelino, Selena Sánchez.

Categoria C (Educació Secundària Obligatòria i Postobligatòria)

Màgia o Ciència? El Limonè

Institut Ciutat de Balaguer (Balaguer)

Professorat responsable: Rosa Maria Florensa

Alumnat: (4 alumnes de 1r batxillerat) Anna Campàs Solà, Victòria Carreras Solà, Carla Munsó Campàs i Izarbe Perales Rios.

Enllaç a l’àlbum d’imatges.

Enllaç al vídeo que es va passar durant l’acte que inclou els vídeos guanyadors de les 3 categories.