Identitats protegides. Bones pràctiques audiovisuals amb infants i joves

Us convidem al taller “Identitats protegides: bones pràctiques audiovisuals amb infants i joves”, adreçat especialment a les persones que habitualment enregistren i publiquen continguts audiovisuals de menors a les xarxes. La sessió anirà a càrrec d’Anna Requena Comunicació.

El taller, que es durà a terme el pròxim dia 3 de novembre, forma part de l’eix I del Pla Comunitari de Benestar Digital de Balaguer (PCBD), dedicat a protegir la identitat digital dels menors, amb l’objectiu de contribuir a aquesta protecció des de les institucions i associacions i oferir un model de bones pràctiques per a les famílies.

Continguts:

Breu sensibilització amb l’explicació dels motius que van portar a incloure aquesta acció dins del PCBD.
Diferents usos que pot tenir el material audiovisual enregistrat en diversos contextos (educatiu formal, educatiu no formal, familiar, etc.).
Tècniques i eines per comunicar sense mostrar rostres, amb exemples pràctics i experiències de bones pràctiques.

Es faran dues sessions amb el mateix contingut, i podeu triar la que us sigui més convenient. Al formulari d’inscripció hi trobareu un apartat per indicar les vostres expectatives, amb l’objectiu d’ajustar el contingut a les necessitats de les persones participants..

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut