Acte de lliurament de premis (4 de juny de 2014)

El dimecres, 4 de juny de 2014, a les 17.30 h de la tarda i a la sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer, es va fer l’acte de lliurament de premis del 1r Concurs de vídeo d’experiments científics de la Noguera organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera.

Els membres del jurat eren aquests: Anicet Cossialls, Professor de Física i Química de l’Institut Guindàvols (Lleida), SalvadorJ. Ribas, Director científic del Parc Astronòmic Montsec (Consell Comarcal de la Noguera), Carla Vilaseca VilarasauBalaguer Televisió, Pilar Prat Alzina, Inspectora d’Ensenyament i Sara Cabello Ochoa, professional de secundària al CRP de la Noguera.

En aquesta edició es van presentar 41 vídeos als quals hi van participar un total de 134 alumnes d’educació infantil, primària, ESO i batxillerat, dels centres educatius La Noguera, Mont-roig, Àngel Guimerà, Salvador Espriu, Vedruna,  Escola Pia i INS Ciutat de Balaguer.

Els grups guanyadors van rebre premis individuals, gràcies a la col·laboració de 15 establiments comercials de Balaguer i el Consell Comarcal de La Noguera, i també un premi col·lectiu per a cada grup classe (tallers de robótica, ciències, invtacions al Centre d’Observació de l’Univers del Montsec i al CaixaForum de Lleida).

Cliqueu per veure els vídeos guanyadors.