Vídeos premiats 7a edició (2019-2020)

Aquesta ha estat una edició molt especial de concurs d’Experiments de pel·lícula. Tot i així, el confinament no ha aturat les grans ments científiques i altament experimentals de l’alumnat dels centres de la Noguera i, un any més, ho han deixat ben complicat al jurat a l’hora de triar els experiments guanyadors.

Per sobre de tot, la imaginació, la recerca de recursos mil, el treball amb eines telemàtiques i la implicació i acompanyament de les famílies, ha fet que aquesta edició hagi tornat a estar molt reeixida, amb un total de 34 vídeos presentats.

Està clar que heu esmolat les neurones, heu obert la vostra imaginació, heu enfocat els objectius de la càmera i heu fet unes edicions dignes d’una sala de cinema. Ja podeu començar a preparar idees per a la propera edició, que està clar que cap virus l’aturarà!

Acta del jurat del Concurs d’Experiments de Pel·lícula 2019-2020

Premi Categoria A (Educació Infantil i Cicle Inicial d’Educació Primària)

La refracció. Escola Àngel Guimerà (Balaguer)
Professorat responsable: Mercè Oms Vilanova