Impulsem el Programa PESBUM als centres educatius

L’Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPCAT) dona un nou impuls al Programa d’Educació Sanitària pel Bon Ús dels Medicaments (PESBUM), una iniciativa adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat.

El programa ofereix xerrades informatives sobre medicaments i hàbits de salut, impartides per farmacèutics i farmacèutiques comunitaris, amb l’objectiu de promoure un ús responsable dels medicaments i fomentar hàbits saludables entre els joves.

Des de la Subdirecció General d’Orientació, Participació i Benestar de l’Alumnat es valora molt positivament aquesta iniciativa, ja que contribueix a la promoció de la salut i a la conscienciació de l’alumnat en un àmbit especialment rellevant.

Animem els centres educatius del territori, especialment el professorat de l’àrea de ciències, a participar-hi i a sol·licitar aquestes xerrades.

🔗 Més informació sobre el programa:
https://medicaments.gencat.cat/ca/ciutadania/formacio/programa-educacio-sanitaria-bon-us-medicaments/index.html

📎 Infografia del programa:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut