Una alumna de l’INS Ramon Berenguer IV guanya la final de l’Olimpíada de Filosofia

Dissabte 19 de febrer es va celebrar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona la final de l’Olimpíada de Filosofia de Catalunya on, aquesta edició, havia participat alumnat de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta.

Una de les alumnes d’aquest centre, Cristina, es va classificar per a la final de dilemes ètics, va defensar el seu posicionament i va respondre a les preguntes del tribunal i dels artistes cíborgs convidats, resultant la guanyadora d’aquesta modalitat.

Cristina representarà a Catalunya en la modalitat de dilemes ètics a l’Olimpíada de Filosofia d’Espanya que se celebrarà, de manera telemàtica, després de les vacances de setmana santa.

Moltes felicitats Cristina !!.

Olimpíada de filosofia de Catalunya