Higiene de Mans a les escoles de Primària

Per tal de celebrar el Día mundial de la Higiene de Mans el proper 5 de maig de 2022, les escoles de Primària del Montsià, juntament amb l’Institut Català de la Salut de les Terres de l’Ebre, han organitzat una sèrie de tallers adreçats a tots els centres, com a part de l’estratègia de millora de la higiene de mans impulsada per l’OMS.

Rentar-se les mans és, com tots sabem, un procediment senzill i econòmic, però, a més, és el procediment bàsic més important per afavorir la higiene general i prevenir la transmissió d’infeccions. Per aquest motiu, des de ja fa nou anys als centres educatius de primària, es desenvolupa aquesta activitat on es fa un visionat d’un vídeo i posteriorment es realitza un treball artístic per part del grup classe.

Aquest any el lema és: “Rentem-nos les mans quan toca”.

S’adreça a l’alumnat de primer curs de primària i va a càrrec de les infermeres i altres professionals sanitaris del Grup Promoció Higiene Mans HTVC, de l’HCME, de l’Agència de Salut Pública de Catalunya i de l’Assistència Primària de l’Institut Català de la Salut a les Terres de l’Ebre.

Enguany els tallers es faran presencialment tal i com es venien realitzant anteriorment.

Aquestes activitats conclouran en un acte al Museu de les Terres de l’Ebre on es podran veure fotos de totes les creacions fetes per part dels centres de primària del Montsià.