Fira FER al Museu de Tortosa

Divendres 27 tindrà lloc al Museu de Tortosa la Fira FER, Futurs Emprenedors Rurals. Mitjançant aquesta Fira, es vol donar a conèixer tot el treball que les escoles rurals de les comarques del Montsià i del Baix Ebre han fet a través del projecte FER durant aquest curs 2021-22. Des de la nostra comarca dues escoles de la ZER Mediterrània estaran presents.

FER pretén despertar el talent emprenedor, la creativitat i la curiositat per les oportunitats que genera el món rural a l’alumnat de primària, per tal de contribuir en un futur, a afrontar dos dels reptes del món rural: evitar el despoblament i afavorir la diversificació econòmica.

Tots els equips docents poden passar per la fira a conèixer les experiències dels centres i veure-la des d’una vessant més vivencial.

L’horari d’aquesta serà des de les 10 del matí i fins a les 12:30 hores.