Els escolars d’Amposta inicien les visites al Fablab

Els alumnes de sisè de Primària d’Amposta participen en les jornades de Design Thinking i introducció al disseny 3D que ofereix el Fablab Terres de l’Ebre, per tal d’apropar aquest nou espai als centres educatius de a població.

Les visites s’estenen al llarg de tot el matí, i els grups es divideixen en dos meitats, les quals s’alternen en la realització dels dos tallers esmentats. Un grup, utilitzant la metodologia del Design Thinking, ideen diferents propostes a un repte-problema obert. L’altre grup, fan ús d’ordinadors portàtils per a iniciar-se en el disseny 3D.

Està prevista la participació de tots els grups de sisè de primària d’Amposta, amb un total de 250 alumnes.

El centre d’innovació tecnològica (Fablab) vol ser un laboratori de fabricació digital clau per impulsar un ecosistema innovador on estiguin connectats el mon educatiu, l’empresa, l’administració i la ciutadania en general.

Més informació – Fotos taller