XXXena Diada de la ZER Montsià

El passat 20 de maig va tenir lloc la XXXena Diada de la ZER Montsià a la població de Godall. Un punt de trobada per a tot l’alumnat i mestres de les diferents escoles que formen aquesta ZER. Un cop arribats a la pista de futbol de la localitat de Godall, després de donar la benvinguda, l’alcalde i les autoritats presents, van començar els diferents tallers i activitats que hi havien previstos per a totes les edats i tots els cicles.

És un dia molt esperat per a totes les comunitats educatives de la ZER pel fet de poder conèixer-se i conviure tots junts.

Aquesta ZER de l’interior del Montsià,  està formada per cinc escoles: Esc. Sant Salvador de Godall, Esc. Rosa Gisbert de Masdenverge, Esc. Teresa Subirats de Mas de Barberans, Esc. Sant LLorenç de La Galera i l’escola Josep Roncero de Freginals.