CESIRE: Catàleg d’accés a la recerca i evidències d’èxit educatiu

El CESIRE, ha publicat un nou catàleg de formacions.  Aquest catàleg té quatre funcions principals:

  • Promoure la innovació com un instrument per a la millora de la pràctica docent i dels resultats educatius.
  • Potenciar la pràctica reflexiva com a cultura per a la recerca d’evidències i la construcció de saber pedagògic.
  • Promoure l’aprenentatge col·laboratiu per a la construcció conjunta de solucions als reptes pedagògics.
  • Potenciar la visibilització de pràctiques educatives de referència.

És, dins d’aquest catàleg, que s’ofereixen dues noves iniciatives de formació. La primera fa referència al monogràfic sobre La conversa com a motor de l’aprenentatge amb sentit. Amb l’objectiu de presentar pràctiques educatives on la conversa és el centre de l’aprenentatge i de recollir l’opinió dels experts, s’ha programat un cicle de conferències dinamitzades per Fernando Hernández durant el mes de març. En aquest enllaç trobareu més informació i l’accés directe a la inscripció.

La segona iniciativa, Què es diu sobre…?, vol acostar als docents algunes idees claus sobre l’aprenentatge proposades per organismes educatius i també les conclusions de recerques educatives. Pretenen ser unes píndoles on es mostren les idees claus i es proposen alguns articles de referència per si en volem saber més.

Esperem que aquestes iniciatives siguin del vostre interès.