1r Premi de fotografia matemàtica per al Col. Sagrada Família

El passat dissabte 21 de maig es va dur a terme el lliurament dels premis del V Concurs de fotografia matemàtica de l’APMCM (Associació de professors de matemàtiques de les comarques meridionals), en el context de la Fira Tastet de Ciència.

Una alumna de 4t d’EP del Col·legi Sagrada Família de la Ràpita,  va ser una de les premiades, aconseguint un 1r Premi en la Categoria de Primària, amb la fotografia “La corona de la lluna”. Juntament amb el premi va ser obsequiada amb una càmera instantània.

Durant la jornada, prop de 500  alumnes dels centres educatius del territori tarragoní van mostrar i ensenyar ciència de l’aula al carrer, tot promovent la vocació científica a través de la divulgació i l’STEAM.

En aquest enllaç podeu veure quines són les fotografies guanyadores.